Conversie optimalisatie

Ons plan voor conversie optimalisatie of conversion optimization is erop gericht om te kijken hoe je website nu scoort door een goede analyse en usability testing. Zo halen we de knelpunten boven water en lossen deze op. Vervolgens gaan we verder met een continu optimalisatie proces. Dit betekent dat we de site verder gaan fine-tunen en verbeteren. Hiervoor gebruiken van verschillende tools en technieken zodat jouw site meer leads en opbrengsten gaat geven. 

Als je meer wilt weten, neem dan contact op met Robert-Jan van Diepen op 06 - 266 40 790


 

Onze aanpak en strategie

We maken eerst een actieplan om structuur te geven aan het proces zodat iedereen weet wat er gaat gebeuren. 

Luisteren en ontdekken

We luisteren naar stakeholders over de te behalen business goals en analyseren de webstatistieken.

Analyseren en oplossen

We maken eerst een scherpe analyse  van je site. We voeren een usability onderzoek uit om knelpunten op te sporen en dragen oplossingen aan die geïmplementeerd gaan worden.  Dit is het startpunt van verdere optimalisatie.

Impact meten en de juiste tools en technieken in zetten

We meten de impact van alle veranderingen en kijken welke tools en technieken we in gaan zetten om de conversie verder te optimaliseren.  Dit kan gaan om AB-testen, SEO, etc.

Monitoren en bijsturen

We houden continu de vinger aan de pols en sturen bij waar nodig. Dit alles wordt to-the-point beschreven zodat iedereen weet wat er is gebeurt en wat de resultaten daarvan zijn.

Wil jij zo snel mogelijk een hoger conversie van je site?

Wacht niet langer en laat ons je helpen.

of bel 06 266 40 790